بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آرش جان؛لطفا تا آمدن امیرخان کمی صبر کن!

http://esesclub.com/public/album_photo/7a/35/05/52b4a_ad38.jpg?c=131a

پیغامت به هواداران چیست؟
آرش برهانی:اول صحبتم گفتم که همه حرفم با هواداران است. آنها بدانند من برای ماندن مشکلی ندارم و هر وقت به من گفتند تمدید کن تمایل خودم را نشان دادم اما ظاهرا برخی‌ها با بودن من مشکل دارند. اگر چنین رفتارهایی با خودشان هم صورت گیرد ناراحت می‌شوند. باز هم می‌گویم من دوست ندارم بازیکن تحمیلی باشم و باید من را بخواهند. مردم تنها حامی من در این چند سال بودند ولی باید یک سری چیزها را بدانند. باور کنید دوست ندارم دل یک هوادار از رفتن من از استقلال بشکند و یا آنها ناراحت شوند.استقلال طرفداران میلیونی دارد و اگر بدانم یک نفر از ماندن من خوشحال می‌شود من از ته دل شاد می شوم اما خودم هم می دانم که آن‌ها تقصیری ندارند و رفتار مسئولان ناراحت کننده است. امیدوارم هواداران من را حلال کنند.
بزرگترین پیروزی:
آرش جان تا آمدن امیرخان صبر کن و مثل همین چند هفته اخیر بیشتر سعی کن مصاحبه نکنی!
تو روی چشم ما هواداران قرار داری و تعصب به تیمت را زمانیکه هدایتی سوویچ بی ام وی خود را به عنوان هدیه آقای گلی پیشاپیش و قبل از بستن قرار داد بهت داد را رد کردی و دوباره با تینم محبوبت قرار داد بستی را به ما ثابت کردی و ما هواداران استقلال هیچگاه این کار بزرگ تو را فراموش نخواهیم کرد.
مطمئن هستیم تو را دوباره با پیراهن شماره 9 تیم و شادی های منحصر به فرد بعد از گلزنی هایت خواهیم دید.تو از نظر ما کاپیتان سوم تیم و جز بزرگان استقلال هستی.



نظرات شما عزیزان:

پـــیـــرمـــــــــردی 24 ســـــالــــه
ساعت2:32---20 خرداد 1392
زیباترین ها واقعیت ها
شیرین ترین اتفاق زندگی تان باد
*************************************
در هر آسمان تیره ای ستاره ای هم وجود دارد
کمی نسیم تازه برای کنار زدن ابرها لازم است
و کمی نگاه به بالا
***********
فیلتر کردن وبلاگ قبلی ام را
اگه منو میشناسی و قبلا به سایتت اومدم و به سایتم اومدین
و مطالبم باعث مزاحمت و ناراحتی شما شده عذرخواهی میکنم.
اکنون اینجا می نویسم.

بی‌پرده بگويمت
چيزی نمانده است، من چهل ساله خواهم شد
فردا را به فال نيک خواهم گرفت
دارد همين لحظه
يک فوج کبوتر سپيد
از فرازِ کوچه‌ی ما می‌گذرد
باد بوی نامهای کسان من می‌دهد
يادت می‌آيد رفته بودی
خبر از آرامش آسمان بياوری!؟
نه ری‌را جان
نامه‌ام بايد کوتاه باشد
ساده باشد
بی حرفی از ابهام و آينه،
از نو برايت می‌نويسم
حال همه‌ی ما خوب است
اما تو باور نکن!

***************************************
ای داد از این همه بیداد
خواهم که زغم شوم آزاد
از جور و ستم همه فریاد
چون هستی من شده بر باد
==================


تنهای تنها
ساعت22:35---19 خرداد 1392
میشه تو رای گیری مربوط به انتخابات شرکت کنید؟
مرسی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 19 / 3 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,آرش برهانی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com